Les croades van ser la primera aventura colonial europea. Aquest llibre fa un retrat global de l'època de les croades, de la seva finalitat i les seves conseqüències.
Barcelona: Editorial UOC, S.L., 2012 · Vull saber
112 p. · Llibre electrònic · ISBN 978-84-9029-580-9 · 9 €
Matèria: Humanitats
Les croades van ser la primera aventura colonial europea. Aquest llibre fa un retrat global de l'època de les croades, de la seva finalitat i les seves conseqüències.
(Editorial UOC, S.L., 2008) · 112 pàg. · 9 €
Universitat Abat Oliba CEU • Universitat d'Alacant • Universitat d'Andorra • Universitat Autònoma de Barcelona • Universitat de Barcelona • Universitat CEU Cardenal Herrera • Universitat de Girona • Universitat de les Illes Balears • Universitat Internacional de Catalunya • Universitat Jaume I • Universitat de Lleida • Universitat Miguel Hernández d'Elx • Universitat Oberta de Catalunya • Universitat de Perpinyà Via Domitia • Universitat Politècnica de Catalunya • Universitat Politècnica de València • Universitat Pompeu Fabra • Universitat Ramon Llull • Universitat Rovira i Virgili • Universitat de Sàsser • Universitat de València • Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya